Waar kunt u terecht?
Bijvoorbeeld bij de
- Manager Schade voor klachten over de dienstverlening bij het behandelen van een schadeclaim. Dus niet over het inhoudelijke standpunt en wellicht de hoogte van de schadevergoeding die aan u is voorgesteld. Voor een inhoudelijke klacht over uw claim kunt u contact opnemen met de schadebehandelaar die uw claim heeft behandeld.
- Manager Financiën & Actuariaat voor klachten over de dienstverlening bij het doen van een betaling.
- Manager Relatiebeheer voor klachten over de dienstverlening bij het (adviseren over) een verzekering.
- Directie assistent voor overige klachten over de dienstverlening van Centramed.
Wij nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en onderzoeken wat er is gebeurd.
Hoe dient u een klacht in?
U kunt een klacht zowel telefonisch via 070 – 301 70 70 als schriftelijk indienen via info@centramed.nl.
Wilt u uw klacht liever via de reguliere post sturen? Dat kan ook.
Onderlinge waarborgmaatschappij Centramed B.A.
Ter attentie van (de betreffende manager)
Postbus 7374
2701 AJ Zoetermeer
Behandeling van de klacht
U wordt binnen drie werkdagen na ontvangst van uw klacht opgebeld om deze door te spreken, hoe het proces van de klachtafhandeling er uitziet en op welke termijn u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Binnen 1 week na ontvangst van uw klacht ontvangt u een schriftelijke ontvangstbevestiging, daarin staat binnen welke termijn u een inhoudelijke reactie op de klacht kunt verwachten (doorgaans binnen 3 weken).
Tuchtraad Verzekeraars
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan bij de directie van Centramed.
Gaat de klacht over naleving van de Gedragscode Verzekeraars, zoals een snelle en zorgvuldige schadeafhandeling? Dan zouden verzekeringsklanten en andere belanghebbenden die niet terecht kunnen bij Kifid, een klacht kunnen indienen bij de Tuchtraad Verzekeraars.