Waar kunt u terecht?
Bijvoorbeeld bij de
- Manager Schade voor klachten over de dienstverlening bij het behandelen van een schadeclaim. Dus niet over het inhoudelijke standpunt en wellicht de hoogte van de schadevergoeding die aan u is voorgesteld. Voor een inhoudelijke klacht over uw claim kunt u contact opnemen met de schadebehandelaar die uw claim heeft behandeld.
- Manager Financiën & Actuariaat voor klachten over de dienstverlening bij het doen van een betaling.
- Manager Relatiebeheer voor klachten over de dienstverlening bij het (adviseren over) een verzekering.
- Directie assistent voor overige klachten over de dienstverlening van Centramed.
Wij nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en onderzoeken wat er is gebeurd.
Hoe dient u een klacht in?
U kunt een klacht zowel telefonisch via 070 – 301 70 70 als schriftelijk indienen via info@centramed.nl.
Wilt u uw klacht liever via de reguliere post sturen? Dat kan ook.
Onderlinge waarborgmaatschappij Centramed B.A.
Ter attentie van (de betreffende manager)
Postbus 7374
2701 AJ Zoetermeer
Behandeling van de klacht
U wordt binnen drie werkdagen na ontvangst van uw klacht opgebeld om deze door te spreken, hoe het proces van de klachtafhandeling er uitziet en op welke termijn u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Binnen 1 week na ontvangst van uw klacht ontvangt u een schriftelijke ontvangstbevestiging, daarin staat binnen welke termijn u een inhoudelijke reactie op de klacht kunt verwachten (doorgaans binnen 3 weken).