Klacht over Centramed

Centramed doet haar best om haar dienstverlening voortvarend en transparant te laten verlopen. Hebt u toch een klacht, anders dan over de behandeling van uw claim? Dan horen wij dit graag. Afhankelijk van waar uw klacht over gaat is het belangrijk om te weten waar u terecht kunt met uw klacht zodat hier aandacht voor is.

Waar kunt u terecht?

Bijvoorbeeld bij de

Wij nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en onderzoeken wat er is gebeurd.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt een klacht zowel telefonisch via 070 – 301 70 70 als schriftelijk indienen via info@centramed.nl.

Wilt u uw klacht liever via de reguliere post sturen? Dat kan ook.

Onderlinge waarborgmaatschappij Centramed B.A.
Ter attentie van (de betreffende manager)
Postbus 7374
2701 AJ  Zoetermeer

Welke gegevens hebben wij van u nodig?

Behandeling van de klacht

U wordt binnen drie werkdagen na ontvangst van uw klacht opgebeld om deze door te spreken, hoe het proces van de klachtafhandeling er uitziet en op welke termijn u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Binnen 1 week na ontvangst van uw klacht ontvangt u een schriftelijke ontvangstbevestiging, daarin staat binnen welke termijn u een inhoudelijke reactie op de klacht kunt verwachten (doorgaans binnen 3 weken).

Klachtenreglement (in het kort)
pdf (86,77 KB)

Tuchtraad Verzekeraars

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan bij de directie van Centramed.

Gaat de klacht over naleving van de Gedragscode Verzekeraars, zoals een snelle en zorgvuldige schadeafhandeling? Dan zouden verzekeringsklanten en andere belanghebbenden die niet terecht kunnen bij Kifid, een klacht kunnen indienen bij de Tuchtraad Verzekeraars.